piko piko
1959
BLOG

Wygląda, że mamy potwierdzenie słuszności maskirowki

piko piko Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 30

Od czasu do czasu zaglądam do starych notek aby przypomnieć sobie co pisałem, jak dowodziłem pewnych racji, jakie były moje komentarze w ich obronie, kto jak atakował lub powierdzał wyrażane przeze mnie opinie.

Dziś zajrzałem do notki http://piko.salon24.pl/609994,profesorze-czachor-mamy-problem-z-dokladnoscia, którą razem z 3zetem opracowaliśmy - i cóż ja widzę?

Wcięło większość zdjęć z serwera minus.com na którym były zamieszczone. Konto na tym serwerze ma 3zet. Skontaktowaliśmy się i wyszło, że:

- on nie usunął ani nie zablokował tych zdjęć
- ok. 80 % zdjęć które były linkowane do jego 36 notek na S24 nie pokazuje się - proszę sprawdzić jak ktoś nie wierzy.

Brak zdjęć nie wynika z awarii serwera, konto 3zeta na i.minus działa, ma do niego dostęp, może umieszczać zdjęcia, natomiast zdjęciom 'smoleńskim' administracja zapewne nadała jakiś atrybut, który uniemożliwia linkowanie.

I.minus.com jest serwerem amerykańskim.

Co z tego wynika to jest zawarte w tytule.

ps.1
W googlecache ostatni zrzut mojej strony jest z 8.11.2015 już bez zdjęć. 3zet zaobserwował opisane zjawisko 6.11.2015.

ps.2
Pierwotnie tytuł brzmaił: "Wygląda, że mamy 100% potwierdzenie słuszności maskirowki". Usunąłem 100% bo opisana sytuacja to jedna z wielu przesłanek na maskirowkę.
 

piko
O mnie piko

Jaki jestem? Normalny - tak sądzę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka