piko piko
313
BLOG

Paweł 3zet – człowiek o ciepłym spojrzeniu

piko piko Kultura Obserwuj notkę 0

– cześć Piotr

– witaj Pawle

– co słychać?

– a to zależy gdzie się ucho przyłoży

– no tak. Znowu rozrabiasz?

– ja!? No co ty, jestem człowiek do rany przyłóż

– widziałem twoją notkę i komentarze. Ale nie przejmuj się, mam takie same zdanie

– a ty draniu – śledzisz mnie?

– a, co. Nic się w sieci nie ukryje … . A właśnie mam pewien pomysł, mogę wpaść?

– kiedy?

– będę przejeżdżał za godzinkę

– ok, wpadaj. Tylko nic nie mam do kawy. Kanapkę mogę zrobić

– nie szkodzi, nie przejmuj się. Do kawy to ja coś przywiozę.

I za godzinę był. Pojawiał się osobnik o sylwetce drwala i łagodnym uśmiechniętym spojrzeniu ...

(...)

Całość  tu

piko
O mnie piko

Jaki jestem? Normalny - tak sądzę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura